Dieta pudełkowa wegańska Warszawa – czy warto jej spróbować?

Weganizm jest ideologią, która wyklucza spożywanie nie tylko mięsa, ale także wszystkich innych artykułów spożywczych pochodzenia zwierzęcego. Co więcej, weganie i weganki nie kupują również innych produktów, które mają pochodzenie od zwierząt, na przykład skórzanych butów, torebek, pasków i innych wyrobów galanterii skórzanej. Dieta pudełkowa wegańska Warszawa od LightDiet jest idealnym rozwiązaniem dla miłośników tej idei. Dlatego, że przygotowywanie posiłków, które wykluczają, tak ogromną liczbę produktów jest nie lada wyzwaniem. Decydując się na catering wegański od LightDiet masz pewność, że każdego dnia otrzymasz pięć zdrowych, zbilansowanych, smacznych i różnorodnych posiłków, które pokryją Twoje dzienne, kaloryczne zapotrzebowanie. Dieta roślinna z bezpłatną dostawą do domu jest bogata w roślinne produkty, które są źródłem białka. Kucharze inspirują się smakami z całego świata! Dlatego jest, tak pyszna i zaskakująca!

Odpowiednio zbilansowane posiłki wegańskie

Dieta wegańska podobnie, jak inne dostępne w ofercie LightDiet jest dostępna w różnych wariantach kalorycznych, tak aby spełnić oczekiwania zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Dietetyk podczas wywiadu telefonicznego wspólnie z klientem ustala kaloryczność na podstawie wieku, wagi, przeciwwskazań do diety, aktywności fizycznej, charakteru wykonywanej pracy, celu diety, alergenów, nietolerancji oraz preferencji żywieniowych. Dieta pudełkowa wegańska Warszawa jest skuteczna zarówno podczas redukcji masy ciała oraz utrzymania smukłej sylwetki. 

Jak prezentuje się przykładowe menu diety wegańskiej?

Jeśli masz obawy i chcesz sprawdzić, jak wygląda przykładowe menu diety wegańskiej, zapoznaj się z jadłospisem już teraz! Na śniadanie możesz otrzymać pasztet z fasoli z wędzoną śliwką z pomidorami i pełnoziarnistą bułeczką. Drugie śniadanie pokochają miłośnicy słodkości – dyniowe naleśniki z czekoladowym kremem z daktyli. Z kolei na obiad czeka seleryba po grecku z gryczaną kaszą z suszonymi oliwkami i surówką z kiszonej kapusty. Podwieczorek składa się z carpaccio buraka z jeżynami, orzechami włoskimi i truflowym dressingiem. A na kolację – spaghetti z cukini z pomidorowym sosem oraz parmezanem z migdałów. 

About the author